Leveringsvoorwaarden - verhuiskratten en meer

Verhuiskratten huren – kunststof verhuisdozen ook wel genoemd verhuisbakken of verhuiskratten. Voor een duurzame verhuizing.

Neem onze voorwaarden s.v.p. ten harte plezierig winkelen en alvast dank voor uw aankoop.

Kunststof-verhuisdoos is uw webshop voor het eenvoudig online regelen van duurzame kunststof verhuiskratten voor uw verhuizing.

Levering & retournering

 Wij leveren in de postcode gebieden;
 1000 t/m 1790
 1800 t/m 2729
 3000 t/m 3199
 3400 t/m 3899
8200 t/m 8254
Buiten deze postcode gebieden leveren wij geen kunststof verhuiskratten.
 

Leveringskosten.

De standaard leveringskosten voor onze verhuiskratten voor bestellingen binnen ons werkgebied bedraagt slechts € 19,95 inclusief de btw. Verzending geschiedt wekelijks via onze eigen bezorgdienst. In onze thuisregio vaak met onze eigen bezorgdienst op afspraak afgeleverd. Hierdoor kunnen wij aflevering binnen enkele werkdagen. De kleinere artikelen als inpakmateriaal die als pakketje kunnen worden verzonden met verzendkosten van € 7,50. Levering buiten ons werkgebied met externe transporteur en altijd op pallet begane grond geleverd – tarief € 39,- exclusief de btw. Uitsluitend op aanvraag mail naar info@aghsupport.nl

Woensdag avond bezorging

Met ingang van 1 september 2016 hebben wij onze service uitgebreid met een avondbezorging met onze eigen bezorgdienst. In de postcode gebieden 1000 – 2099 (uitgezonderd Texel) bezorgen wij na 17:00 op afspraak met onze eigen bezorgdienst. Voor uw gemak.

Bezorging van onze verhuispakketten en verhuiskratten.

Verhuispakketten en onze verhuiskratten worden veelal in de regio Alkmaar, Heerhugowaard, Schagen, Den Helder, Hoorn, Purmerend, Amsterdam, Haarlem, Zaandam, Beverwijk, IJmuiden, Castricum met twee werkdagen met onze eigen bezorgservice bij u thuis afgeleverd. Voor de rest van de postcode gebieden werken wij ook samen met een externe transporteur. Bezorging is dan vaak met 3/4 werkdagen. Bestellingen worden dan ook maandag tot en met vrijdag afgeleverd.

Afhaling van artikelen is elke werkdag van 09:00 – 17:00 en op zaterdag van 09:00 – 15:00 mogelijk. U kunt hiertoe aan onze opslag (Witte Paal 202 te Schagen) terecht. Alle artikelen zijn in voorraad. Gratis parkeren en Pinnen mogelijk! Bij voorkeur op voorhand aangegeven dan zorgen wij dat uw order gereed staat. Kunststof-verhuisdoos.nl vindt u bij Verhuisshop Schagen.

Levertijd

Indien voor 15:00 bestelt zal meestal met twee werkdagen (mits de borgstelling is voldaan)  uw bestelling worden afgeleverd mits het bestelde artikel op voorraad is. Bij vooruitbetaling wordt uw bestelling verzonden nadat uw betaling bij ons binnen is. Wanneer een product onverhoopt niet uit voorraad leverbaar is zal de levertijd 5 à 6 werkdagen zijn, echter wij leveren voor 99% uit eigen voorraad.

Wij zullen u zo goed als mogelijk op de hoogte houden van de status van uw bestelling en onze uiterste best doen om uw bestelling zo snel en nauwkeurig mogelijk uit te leveren. U kunt de status van uw bestelling op elk moment van de dag opvragen per email. Ook wordt u per e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang van uw bestelling. Wat betreft de huur artikelen zoals onze huur verhuisbakken, de huurperiode gaat in op de dag dat u de bestelde artikelen ontvangt. U kunt bij ons op het bestelformulier een voorkeurs leverdatum van de verhuisdozen vermelden.

HUUR

Voor alle artikelen die wij verhuren is borg verschuldigd. Wij berekenen voor de verhuisbakken een borgstelling van € 2,- / verhuiskrat. De borg staat apart vernoemd op de factuur en wordt tijdens het bestel proces niet meegerekend. Over de borg hoeft geen BTW te worden betaalt. Na afloop van de huurperiode zal de borg per omgaande aan u terug worden terugbetaalt, mits de artikelen compleet, niet beschadigd, niet vies, aantal artikelen juist zijn. Voordat de huurperiode afloopt krijgt u van ons een mail om de ophaling af te stemmen. Op de dag van afhaling dient gehuurde begane grond gereed te staan voor afhaling. Indien niet berekenen wij per verdieping € 20,- extra afhaalkosten wat met de borgstelling wordt verrekend. Per mail zullen wij duidelijke instructies geven wat en hoe het pakket gereed moet staan. U bent zelf verantwoordelijk voor het netjes retourneren van de gehuurde artikelen. Voor het ophalen van gehuurde artikelen berekenen wij € 20 (ex. btw) als afhaalkosten, wanneer u ons een ophaal opdracht geeft binnen het werkgebied van Noord-Holland. Daarbuiten in de andere postcode gebieden zijn de afhaalkosten een pallet tarief van € 39,- ex. btw. Dit bedrag zullen wij verrekenen met de borg (of anders in onderling overleg).  Eerder retourneren van gehuurde artikelen dan de vooraf vastgestelde huurperiode geeft geen restitutie van het betaalde huurbedrag. De borg zal ten alle tijde per bank worden terug betaalt, behalve wanneer u zelf de artikelen bij onze opslag komt terug brengen (wat op afspraak mogelijk is).

Retouren van gehuurde artikelen

De verhuiskratten dienen schoon en stickervrij te worden geretourneerd. Indien wij verhuiskratten dusdanig vies terug krijgen of voorzien van niet afneembare sticker bereken wij € 1,00 ex.btw schoonmaak kosten per verhuiskrat. Dit wordt met de borgstelling verrekend.

Wat betreft het retourneren van de gehuurde artikelen, zoals de verhuiskratten, het volgende. U kunt ervoor kiezen om zelf de gehuurde artikelen aan ons magazijn retour te brengen of ons een afhaalopdracht geven. De afhaalkosten indien wij met onze eigen bezorgdienst afhalen bedragen € 20 (ex. btw) per afhaling, binnen ons werkgebied en begane grond afgehaald.  Dit bedrag wordt met de borg verrekend of anders i.o.o. Huur kunststof verhuisbakken afgehaald door onze transporteur op pallet aan een tarief van € 39,- ex btw. (maximaal 50 bakken).

Vervangingswaarde bij niet retour per prijzen exclusief de btw

Kunststof verhuisbak € 17,50 | meubelhondje € 35,- | garderobebox met roede € 9,50 | steekwagen € 45,- | verhuisdekens € 3,25

Borg

Zoals bij elk huur artikel in onze webshop vermeld is er borg verschuldigde. De borg is uiteraard afhankelijk van het artikel. Tijdens de bestelprocedure wordt er geen borg mee gerekend, dit omdat borg BTW vrij is. Na uw bestelling krijgt u van ons per email uw factuur. Op de factuur staat de borg vermeld en dient u deze per bankoverschrijving aan ons te voldoen. Nadat de borg is betaalt zal uw bestelling worden verzonden c.q. afgeleverd.

Na afloop van de huurperiode en wanneer wij de gehuurde artikelen zoals de verhuiskratten in goede staat hebben ontvangen krijgt u van ons per omgaande de borg terug gestort. Wanneer een gehuurd artikel niet wordt geretourneerd, wanneer een gehuurd artikel beschadigd is, wanneer verhuiskratten dusdanig vies zijn of beplakt met permanente etiketten of zijn beschreven met inkt, wanneer er een onderdeel ontbreekt aan een artikel in deze voorbeeld gevallen vervalt de betaalde borg (uiteraard per artikel).

Betalingsmethoden

U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

iDeal

De meest gebruikte en veiligste methode is te kiezen voor betaling met Ideal. U kiest hierbij uw eigen bank en wordt doorgestuurd naar uw eigen veilige bankomgeving waar u de betaling afrond. Wanneer u kiest voor betaling met Ideal is dit voor u als klant geheel gratis.

PayPal

International de meest gebruikte online betaling methode voor aankopen op het internet. De enigste voorwaarde is dat u een PayPal account heeft. Uw account kan dan gekoppeld zijn aan een bankrekening of een creditcard. PayPal is veilig en snel en biedt zelfs aankoopbescherming. Wij berekenen 2% betaling toeslag als tegemoetkoming in de PayPal kosten.

Rembours

Kiest u voor de betaalmethode ‘Rembours’ bij het afronden van uw bestelling, dan betaalt u contant bij aflevering aan de chauffeur. Hiertoe brengen wij een toeslag á € 10,- voor de rembourskosten in rekening.

Vooraf per bankoverschrijving

Door te kiezen voor de betaalmethode “Overboeking” kunt u de bestelling betalen door het totale bedrag per bank/giro over te schrijven onder vermelding van uw bestelnummer. De benodigde gegevens voor de bankoverschrijving worden na selectie van de betaalmethode getoond. Overboeken kan via een overschrijvingsformulier of via elektronisch bankieren. Uw bestelling zal ná ontvangst van de betaling direct worden verzonden. Nieuwe (zakelijke) klanten vragen wij de eerste bestelling altijd vooraf te voldoen.

Afhalen / Pinnen

Uiteraard is het ook mogelijk om uw bestelling af te halen aan onze winkels te Schagen of Amsterdam. Selecteer hiertoe bij betaalmethode “afhalen aan onze opslag” de verzendkosten komen dan uiteraard te vervallen. Tijdens onze openingsuren kunt u terecht om uw bestelling af te halen, ook op zaterdag. U kunt bij ons enkel uw betaling voldoen per Pin.

Let op: Wanneer wij uw betaling niet op tijd hebben ontvangen zijn wij genoodzaakt herinneringskosten in rekening te brengen. Wanneer wij ook na herinnering uw betaling niet ontvangen hebben zullen wij een betalingsvordering indienen bij ons incassobureau. Alle incassokosten zullen vervolgens aan u worden doorberekend. Ons incassobureau is GDW+ te Sneek.

Garantie

Onze kwaliteitsstandaard is erg hoog, bestellingen worden gedegen nagekeken voordat ze worden verzonden. Wanneer een product niet voldoet aan de verwachting die men er normalerwijs van mag hebben dan zijn de garantievoorwaarden van de betreffende fabrikant van kracht, mits van toepassing.

Ruilen en retourneren

· U heeft het wettelijk recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar ons adres zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, moet het ongebruikt product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u het herroepingsformulier hier downloaden. Graag deze invullen en mailen naar info@aghsupport.nl

· Artikelen die “maatwerk” betreffen kunnen nimmer geretourneerd worden, tenzij er van onze kant een fout gemaakt is. Maatwerk is ook op maat geknipt van de rol.

· Annulering van uw bestelling is voor verzending mogelijk zonder opgaaf van redenen. Wanneer de betaling is voldaan met iDeal zullen wij het aankoopbedrag minus de Ideal kosten (€ 0,75) retour storten.

· Wanneer u uw bestelling retourneert dan worden de verzendkosten en eventuele rembourskosten bij u in rekening gebracht tenzij er een fout aan onze kant is gemaakt.

· Wanneer wij geen passend product hebben wordt uw geld teruggestort. Ongefrankeerde pakketten worden niet aangenomen.

· Stuurt u een product waar u klachten over heeft a.u.b. voldoende gefrankeerd aan ons retour. Wij zullen het product dan na vaststelling van het gebrek vervangen. Geef op de factuur duidelijk de reden aan van uw retournering. De originele factuur dient te worden bijgesloten.
Slijtage door normaal gebruik valt in geen geval onder de garantievoorwaarden.

· Bij rembours leveringen die niet worden opgehaald van het postkantoor worden de rembourskosten plus de kosten voor terugzending naar ons magazijn achteraf bij u in rekening gebracht.

Bankgegevens

Wanneer u betaalt per overboeking dan kunt u het orderbedrag onder vermelding van uw ordernummer overmaken op rekening:

IBAN NL11INGB0005324637

t.n.v. AGH Support
Nieuwe Niedorp

International payment details:

AGH Support
Schulpweg 7
1733 AT Nieuwe Niedorp
The Netherlands

ING bank
Account no: 5324637 / IBAN; NL11INGB0005324637 / BIC;INGBNL2A

At this time we only accept wire transfers using the account number above. Your order will be shipped as soon as we have received your payment. It usually takes a couple of days before the wire transfer has been processed by your bank.

Retourbeleid / Herroepingsrecht
Download hier uw herroepingsformulier.

Neem onze voorwaarden s.v.p. ten harte plezierig winkelen en alvast dank voor uw aankoop.

Verhuisdozen-online; verhuisdozen, verhuismateriaal goedkoop huren.

Levering & retournering

 

Verzendkosten binnenland

De standaard verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland zijn vanaf € 19,95. Verzending geschiedt wekelijks via onze eigen bezorgdienst. In onze thuisregio vaak met onze eigen bezorgdienst op afspraak afgeleverd. Hierdoor kunnen wij aflevering binnen enkele werkdagen.

Woensdag avond bezorging

Met ingang van 1 september 2016 hebben wij onze service uitgebreid met een avondbezorging met onze eigen bezorgdienst. In de postcode gebieden 1000 – 2099 (uitgezonderd Texel) bezorgen wij na 17:00 op afspraak met onze eigen bezorgdienst. Voor uw gemak.

Bezorging van onze verhuispakketten en verhuiskratten.

Verhuispakketten en onze verhuiskratten worden veelal in de regio Alkmaar, Heerhugowaard, Schagen, Den Helder, Hoorn, Purmerend, Amsterdam, Haarlem, Zaandam, Beverwijk, IJmuiden, Castricum met twee werkdagen met onze eigen bezorgservice bij u thuis afgeleverd. Voor de rest van de postcode gebieden werken wij ook samen met een externe transporteur. Bezorging is dan vaak met 3/4 werkdagen. Bestellingen worden dan ook maandag tot en met vrijdag afgeleverd.

Afhaling van artikelen is elke werkdag van 09:00 – 17:00 en op zaterdag van 09:00 – 15:00 mogelijk. U kunt hiertoe aan onze opslag (Witte Paal 202 te Schagen) terecht. Alle artikelen zijn in voorraad. Gratis parkeren en Pinnen mogelijk!

Levertijd

Indien voor 15:00 bestelt zal meestal met twee werkdagen (mits de borgstelling is voldaan)  uw bestelling worden afgeleverd mits het bestelde artikel op voorraad is. Bij vooruitbetaling wordt uw bestelling verzonden nadat uw betaling bij ons binnen is. Wanneer een product onverhoopt niet uit voorraad leverbaar is zal de levertijd 5 à 6 werkdagen zijn, echter wij leveren voor 99% uit eigen voorraad.

Wij zullen u zo goed als mogelijk op de hoogte houden van de status van uw bestelling en onze uiterste best doen om uw bestelling zo snel en nauwkeurig mogelijk uit te leveren. U kunt de status van uw bestelling op elk moment van de dag opvragen per email. Ook wordt u per e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang van uw bestelling. Wat betreft de huur artikelen zoals onze huur verhuisdozen, de huurperiode gaat in op de dag dat u de bestelde artikelen ontvangt. U kunt bij ons op het bestelformulier een voorkeurs leverdatum van de verhuisdozen vermelden.

HUUR

Voor alle artikelen die wij verhuren is borg verschuldigd. Bij elk artikel staat de borg vermeld. De borg staat apart vernoemd op de factuur en wordt tijdens het bestel proces niet meegerekend. Over de borg hoeft geen BTW te worden betaalt. Na afloop van de huurperiode zal de borg per omgaande aan u terug worden terugbetaalt, mits de artikelen compleet, niet beschadigd, niet vies, aantal artikelen juist zijn. Onze huurpakketten compleet met verhuisdozen en inpakmateriaal is inclusief de bezorging en zelfs GRATIS afhaling door heel Nederland. Voor afloop van de huurperiode krijgt u van ons een mail op welke dag het gehuurde weer gereed moet staan voor afhaling. Per mail zullen wij duidelijke instructies geven wat en hoe het pakket gereed moet staan. U bent zelf verantwoordelijk voor het netjes retourneren van de gehuurde artikelen. Voor gehuurde artikelen (behalve dus de huurpakketten) berekenen wij € 20 (excl. btw) voor het terug laten ophalen van het pakket, wanneer u ons een ophaal opdracht geeft binnen het werkgebied van Noord-Holland. Daarbuiten in de andere postcode gebieden zijn de afhaalkosten een pallet tarief van € 35,- excl. btw. Dit bedrag zullen wij verrekenen met de borg (of anders in onderling overleg). Wanneer u gehuurde artikelen wilt behouden, wat geen probleem is, zal de borg worden ingehouden en dus niet worden terug gestort. Eerder retourneren van gehuurde artikelen dan de vooraf vastgestelde huurperiode geeft geen restitutie van het betaalde huurbedrag. De borg zal ten alle tijde per bank worden terug betaalt, behalve wanneer u zelf de artikelen bij onze opslag komt terug brengen (wat op afspraak mogelijk is).

Retouren van gehuurde artikelen

De verhuiskratten dienen schoon en stickervrij te worden geretourneerd. Indien wij verhuiskratten dusdanig vies terug krijgen of voorzien van niet afneembare sticker bereken wij € 1,00 schoonmaak kosten per verhuiskrat. Dit wordt met de borgstelling verrekend.

Wat betreft het retourneren van de gehuurde artikelen het volgende. U kunt ervoor kiezen om zelf de gehuurde artikelen aan ons magazijn retour te brengen of ons een afhaalopdracht geven. De afhaalkosten indien wij met onze eigen bezorgdienst afhalen bedragen € 20 (excl. btw) per afhaling. Dit bedrag wordt met de borg verrekend of anders i.o.o. Huur kunststof verhuisbakken afgehaald door onze transporteur op pallet aan een tarief van € 35,- ex btw. (maximaal 30 bakken).

Vervangingswaarde bij niet retour per prijzen exclusief de btw

Kunststof verhuisbak € 17,50 | meubelhondje € 35,- | garderobebox met roede € 9,50 | steekwagen € 45,-

Borg

Zoals bij elk huur artikel in onze webshop vermeld is er borg verschuldigde. De borg is uiteraard afhankelijk van het artikel. Tijdens de bestelprocedure wordt er geen borg mee gerekend, dit omdat borg BTW vrij is. Na uw bestelling krijgt u van ons per email uw factuur. Op de factuur staat de borg vermeld en dient u deze per bankoverschrijving aan ons te voldoen. Nadat de borg is betaalt zal uw bestelling worden verzonden c.q. afgeleverd.

Na afloop van de huurperiode en wanneer wij de gehuurde artikelen in goede staat hebben ontvangen krijgt u van ons per omgaande de borg terug gestort. Wanneer een gehuurd artikel niet wordt geretourneerd, wanneer een gehuurd artikel beschadigd is, wanneer handvat(ten) van de verhuisdozen zijn uitgescheurd, wanneer verhuisdozen met stift op karton zijn beschreven, wanneer er een onderdeel ontbreekt aan een artikel in deze voorbeeld gevallen vervalt de betaalde borg (uiteraard per artikel).

Betalingsmethoden

U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

iDeal

De meest gebruikte en veiligste methode is te kiezen voor betaling met Ideal. U kiest hierbij uw eigen bank en wordt doorgestuurd naar uw eigen veilige bankomgeving waar u de betaling afrond. Wanneer u kiest voor betaling met Ideal is dit voor u als klant geheel gratis.

PayPal

International de meest gebruikte online betaling methode voor aankopen op het internet. De enigste voorwaarde is dat u een PayPal account heeft. Uw account kan dan gekoppeld zijn aan een bankrekening of een creditcard. PayPal is veilig en snel en biedt zelfs aankoopbescherming. Wij berekenen 2% betaling toeslag als tegemoetkoming in de PayPal kosten.

Rembours

Kiest u voor de betaalmethode ‘Rembours’ bij het afronden van uw bestelling, dan betaalt u contant bij aflevering aan de chauffeur. Hiertoe brengen wij een toeslag á € 10,- voor de rembourskosten in rekening.

Vooraf per bankoverschrijving

Door te kiezen voor de betaalmethode “Overboeking” kunt u de bestelling betalen door het totale bedrag per bank/giro over te schrijven onder vermelding van uw bestelnummer. De benodigde gegevens voor de bankoverschrijving worden na selectie van de betaalmethode getoond. Overboeken kan via een overschrijvingsformulier of via elektronisch bankieren. Uw bestelling zal ná ontvangst van de betaling direct worden verzonden. Nieuwe (zakelijke) klanten vragen wij de eerste bestelling altijd vooraf te voldoen.

Afhalen / Pinnen

Uiteraard is het ook mogelijk om uw bestelling af te halen aan onze winkels te Schagen of Amsterdam. Selecteer hiertoe bij betaalmethode “afhalen aan onze opslag” de verzendkosten komen dan uiteraard te vervallen. Tijdens onze openingsuren kunt u terecht om uw bestelling af te halen, ook op zaterdag. U kunt bij ons enkel uw betaling voldoen per Pin.

Let op: Wanneer wij uw betaling niet op tijd hebben ontvangen zijn wij genoodzaakt herinneringskosten in rekening te brengen. Wanneer wij ook na herinnering uw betaling niet ontvangen hebben zullen wij een betalingsvordering indienen bij ons incassobureau. Alle incassokosten zullen vervolgens aan u worden doorberekend. Ons incassobureau is GDW+ te Sneek.

Garantie

Onze kwaliteitsstandaard is erg hoog, bestellingen worden gedegen nagekeken voordat ze worden verzonden. Wanneer een product niet voldoet aan de verwachting die men er normalerwijs van mag hebben dan zijn de garantievoorwaarden van de betreffende fabrikant van kracht, mits van toepassing.

Ruilen en retourneren

· U heeft het wettelijk recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar ons adres zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, moet het ongebruikt product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u het herroepingsformulier hier downloaden. Graag deze invullen en mailen naar info@aghsupport.nl

· Artikelen die “maatwerk” betreffen kunnen nimmer geretourneerd worden, tenzij er van onze kant een fout gemaakt is. Maatwerk is ook op maat geknipt van de rol.

· Annulering van uw bestelling is voor verzending mogelijk zonder opgaaf van redenen. Wanneer de betaling is voldaan met iDeal zullen wij het aankoopbedrag minus de Ideal kosten (€ 0,75) retour storten.

· Wanneer u uw bestelling retourneert dan worden de verzendkosten en eventuele rembourskosten bij u in rekening gebracht tenzij er een fout aan onze kant is gemaakt.

· Wanneer wij geen passend product hebben wordt uw geld teruggestort. Ongefrankeerde pakketten worden niet aangenomen.

· Stuurt u een product waar u klachten over heeft a.u.b. voldoende gefrankeerd aan ons retour. Wij zullen het product dan na vaststelling van het gebrek vervangen. Geef op de factuur duidelijk de reden aan van uw retournering. De originele factuur dient te worden bijgesloten.
Slijtage door normaal gebruik valt in geen geval onder de garantievoorwaarden.

· Bij rembours leveringen die niet worden opgehaald van het postkantoor worden de rembourskosten plus de kosten voor terugzending naar ons magazijn achteraf bij u in rekening gebracht.

Bankgegevens

Wanneer u betaalt per overboeking dan kunt u het orderbedrag onder vermelding van uw ordernummer overmaken op rekening:

IBAN NL11INGB0005324637

t.n.v. AGH Support
Nieuwe Niedorp

International payment details:

AGH Support
Schulpweg 7
1733 AT Nieuwe Niedorp
The Netherlands

ING bank
Account no: 5324637 / IBAN; NL11INGB0005324637 / BIC;INGBNL2A

At this time we only accept wire transfers using the account number above. Your order will be shipped as soon as we have received your payment. It usually takes a couple of days before the wire transfer has been processed by your bank.

Retourbeleid / Herroepingsrecht
Download hier uw herroepingsformulier.

Neem onze voorwaarden s.v.p. ten harte plezierig winkelen en alvast dank voor uw aankoop.

Verhuisdozen-online; verhuisdozen, verhuismateriaal goedkoop huren.

Levering & retournering

 

Verzendkosten binnenland

De standaard verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland zijn vanaf € 19,95. Verzending geschiedt wekelijks via onze eigen bezorgdienst. In onze thuisregio vaak met onze eigen bezorgdienst op afspraak afgeleverd. Hierdoor kunnen wij aflevering binnen enkele werkdagen.

Woensdag avond bezorging

Met ingang van 1 september 2016 hebben wij onze service uitgebreid met een avondbezorging met onze eigen bezorgdienst. In de postcode gebieden 1000 – 2099 (uitgezonderd Texel) bezorgen wij na 17:00 op afspraak met onze eigen bezorgdienst. Voor uw gemak.

Bezorging van onze verhuispakketten en verhuiskratten.

Verhuispakketten en onze verhuiskratten worden veelal in de regio Alkmaar, Heerhugowaard, Schagen, Den Helder, Hoorn, Purmerend, Amsterdam, Haarlem, Zaandam, Beverwijk, IJmuiden, Castricum met twee werkdagen met onze eigen bezorgservice bij u thuis afgeleverd. Voor de rest van de postcode gebieden werken wij ook samen met een externe transporteur. Bezorging is dan vaak met 3/4 werkdagen. Bestellingen worden dan ook maandag tot en met vrijdag afgeleverd.

Afhaling van artikelen is elke werkdag van 09:00 – 17:00 en op zaterdag van 09:00 – 15:00 mogelijk. U kunt hiertoe aan onze opslag (Witte Paal 202 te Schagen) terecht. Alle artikelen zijn in voorraad. Gratis parkeren en Pinnen mogelijk!

Levertijd

Indien voor 15:00 bestelt zal meestal met twee werkdagen (mits de borgstelling is voldaan)  uw bestelling worden afgeleverd mits het bestelde artikel op voorraad is. Bij vooruitbetaling wordt uw bestelling verzonden nadat uw betaling bij ons binnen is. Wanneer een product onverhoopt niet uit voorraad leverbaar is zal de levertijd 5 à 6 werkdagen zijn, echter wij leveren voor 99% uit eigen voorraad.

Wij zullen u zo goed als mogelijk op de hoogte houden van de status van uw bestelling en onze uiterste best doen om uw bestelling zo snel en nauwkeurig mogelijk uit te leveren. U kunt de status van uw bestelling op elk moment van de dag opvragen per email. Ook wordt u per e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang van uw bestelling. Wat betreft de huur artikelen zoals onze huur verhuisdozen, de huurperiode gaat in op de dag dat u de bestelde artikelen ontvangt. U kunt bij ons op het bestelformulier een voorkeurs leverdatum van de verhuisdozen vermelden.

HUUR

Voor alle artikelen die wij verhuren is borg verschuldigd. Bij elk artikel staat de borg vermeld. De borg staat apart vernoemd op de factuur en wordt tijdens het bestel proces niet meegerekend. Over de borg hoeft geen BTW te worden betaalt. Na afloop van de huurperiode zal de borg per omgaande aan u terug worden terugbetaalt, mits de artikelen compleet, niet beschadigd, niet vies, aantal artikelen juist zijn. Onze huurpakketten compleet met verhuisdozen en inpakmateriaal is inclusief de bezorging en zelfs GRATIS afhaling door heel Nederland. Voor afloop van de huurperiode krijgt u van ons een mail op welke dag het gehuurde weer gereed moet staan voor afhaling. Per mail zullen wij duidelijke instructies geven wat en hoe het pakket gereed moet staan. U bent zelf verantwoordelijk voor het netjes retourneren van de gehuurde artikelen. Voor gehuurde artikelen (behalve dus de huurpakketten) berekenen wij € 20 (excl. btw) voor het terug laten ophalen van het pakket, wanneer u ons een ophaal opdracht geeft binnen het werkgebied van Noord-Holland. Daarbuiten in de andere postcode gebieden zijn de afhaalkosten een pallet tarief van € 35,- excl. btw. Dit bedrag zullen wij verrekenen met de borg (of anders in onderling overleg). Wanneer u gehuurde artikelen wilt behouden, wat geen probleem is, zal de borg worden ingehouden en dus niet worden terug gestort. Eerder retourneren van gehuurde artikelen dan de vooraf vastgestelde huurperiode geeft geen restitutie van het betaalde huurbedrag. De borg zal ten alle tijde per bank worden terug betaalt, behalve wanneer u zelf de artikelen bij onze opslag komt terug brengen (wat op afspraak mogelijk is).

Retouren van gehuurde artikelen

De verhuiskratten dienen schoon en stickervrij te worden geretourneerd. Indien wij verhuiskratten dusdanig vies terug krijgen of voorzien van niet afneembare sticker bereken wij € 1,00 schoonmaak kosten per verhuiskrat. Dit wordt met de borgstelling verrekend.

Wat betreft het retourneren van de gehuurde artikelen het volgende. U kunt ervoor kiezen om zelf de gehuurde artikelen aan ons magazijn retour te brengen of ons een afhaalopdracht geven. De afhaalkosten indien wij met onze eigen bezorgdienst afhalen bedragen € 20 (excl. btw) per afhaling. Dit bedrag wordt met de borg verrekend of anders i.o.o. Huur kunststof verhuisbakken afgehaald door onze transporteur op pallet aan een tarief van € 35,- ex btw. (maximaal 30 bakken).

Vervangingswaarde bij niet retour per prijzen exclusief de btw

Kunststof verhuisbak € 17,50 | meubelhondje € 35,- | garderobebox met roede € 9,50 | steekwagen € 45,-

Borg

Zoals bij elk huur artikel in onze webshop vermeld is er borg verschuldigde. De borg is uiteraard afhankelijk van het artikel. Tijdens de bestelprocedure wordt er geen borg mee gerekend, dit omdat borg BTW vrij is. Na uw bestelling krijgt u van ons per email uw factuur. Op de factuur staat de borg vermeld en dient u deze per bankoverschrijving aan ons te voldoen. Nadat de borg is betaalt zal uw bestelling worden verzonden c.q. afgeleverd.

Na afloop van de huurperiode en wanneer wij de gehuurde artikelen in goede staat hebben ontvangen krijgt u van ons per omgaande de borg terug gestort. Wanneer een gehuurd artikel niet wordt geretourneerd, wanneer een gehuurd artikel beschadigd is, wanneer handvat(ten) van de verhuisdozen zijn uitgescheurd, wanneer verhuisdozen met stift op karton zijn beschreven, wanneer er een onderdeel ontbreekt aan een artikel in deze voorbeeld gevallen vervalt de betaalde borg (uiteraard per artikel).

Betalingsmethoden

U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

iDeal

De meest gebruikte en veiligste methode is te kiezen voor betaling met Ideal. U kiest hierbij uw eigen bank en wordt doorgestuurd naar uw eigen veilige bankomgeving waar u de betaling afrond. Wanneer u kiest voor betaling met Ideal is dit voor u als klant geheel gratis.

PayPal

International de meest gebruikte online betaling methode voor aankopen op het internet. De enigste voorwaarde is dat u een PayPal account heeft. Uw account kan dan gekoppeld zijn aan een bankrekening of een creditcard. PayPal is veilig en snel en biedt zelfs aankoopbescherming. Wij berekenen 2% betaling toeslag als tegemoetkoming in de PayPal kosten.

Rembours

Kiest u voor de betaalmethode ‘Rembours’ bij het afronden van uw bestelling, dan betaalt u contant bij aflevering aan de chauffeur. Hiertoe brengen wij een toeslag á € 10,- voor de rembourskosten in rekening.

Vooraf per bankoverschrijving

Door te kiezen voor de betaalmethode “Overboeking” kunt u de bestelling betalen door het totale bedrag per bank/giro over te schrijven onder vermelding van uw bestelnummer. De benodigde gegevens voor de bankoverschrijving worden na selectie van de betaalmethode getoond. Overboeken kan via een overschrijvingsformulier of via elektronisch bankieren. Uw bestelling zal ná ontvangst van de betaling direct worden verzonden. Nieuwe (zakelijke) klanten vragen wij de eerste bestelling altijd vooraf te voldoen.

Afhalen / Pinnen

Uiteraard is het ook mogelijk om uw bestelling af te halen aan onze winkels te Schagen of Amsterdam. Selecteer hiertoe bij betaalmethode “afhalen aan onze opslag” de verzendkosten komen dan uiteraard te vervallen. Tijdens onze openingsuren kunt u terecht om uw bestelling af te halen, ook op zaterdag. U kunt bij ons enkel uw betaling voldoen per Pin.

Let op: Wanneer wij uw betaling niet op tijd hebben ontvangen zijn wij genoodzaakt herinneringskosten in rekening te brengen. Wanneer wij ook na herinnering uw betaling niet ontvangen hebben zullen wij een betalingsvordering indienen bij ons incassobureau. Alle incassokosten zullen vervolgens aan u worden doorberekend. Ons incassobureau is GDW+ te Sneek.

Garantie

Onze kwaliteitsstandaard is erg hoog, bestellingen worden gedegen nagekeken voordat ze worden verzonden. Wanneer een product niet voldoet aan de verwachting die men er normalerwijs van mag hebben dan zijn de garantievoorwaarden van de betreffende fabrikant van kracht, mits van toepassing.

Ruilen en retourneren

· U heeft het wettelijk recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar ons adres zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, moet het ongebruikt product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u het herroepingsformulier hier downloaden. Graag deze invullen en mailen naar info@aghsupport.nl

· Artikelen die “maatwerk” betreffen kunnen nimmer geretourneerd worden, tenzij er van onze kant een fout gemaakt is. Maatwerk is ook op maat geknipt van de rol.

· Annulering van uw bestelling is voor verzending mogelijk zonder opgaaf van redenen. Wanneer de betaling is voldaan met iDeal zullen wij het aankoopbedrag minus de Ideal kosten (€ 0,75) retour storten.

· Wanneer u uw bestelling retourneert dan worden de verzendkosten en eventuele rembourskosten bij u in rekening gebracht tenzij er een fout aan onze kant is gemaakt.

· Wanneer wij geen passend product hebben wordt uw geld teruggestort. Ongefrankeerde pakketten worden niet aangenomen.

· Stuurt u een product waar u klachten over heeft a.u.b. voldoende gefrankeerd aan ons retour. Wij zullen het product dan na vaststelling van het gebrek vervangen. Geef op de factuur duidelijk de reden aan van uw retournering. De originele factuur dient te worden bijgesloten.
Slijtage door normaal gebruik valt in geen geval onder de garantievoorwaarden.

· Bij rembours leveringen die niet worden opgehaald van het postkantoor worden de rembourskosten plus de kosten voor terugzending naar ons magazijn achteraf bij u in rekening gebracht.

Bankgegevens

Wanneer u betaalt per overboeking dan kunt u het orderbedrag onder vermelding van uw ordernummer overmaken op rekening:

IBAN NL11INGB0005324637

t.n.v. AGH Support
Nieuwe Niedorp

International payment details:

AGH Support
Schulpweg 7
1733 AT Nieuwe Niedorp
The Netherlands

ING bank
Account no: 5324637 / IBAN; NL11INGB0005324637 / BIC;INGBNL2A

At this time we only accept wire transfers using the account number above. Your order will be shipped as soon as we have received your payment. It usually takes a couple of days before the wire transfer has been processed by your bank.

Retourbeleid / Herroepingsrecht
Download hier uw herroepingsformulier.

Scroll naar top